Plaktivat na temo »Migranti«

Plaktivat na temo »Migranti«

Zmagovalni plakat na temo "Migrant".

Zmagovalni plakat na temo “Migrant”.

Mirovni inštitut je sodeloval v žiriji in zasnovi natečaja za najboljši plakat na temo »Migranti« v okviru družbeno-odgovornega projekta Plaktivat, ki ga izvaja podjetje Tam-Tam.  Žirija je med prijavljenimi deli izbrala minimalističen plakat (na sliki) avtorja Borisa Kralja (agencija AV Studio), ki podaja jasno in razumljivo sporočilo brez odvečnih besed in moralne filozofije. Plakat kliče k akciji, obenem pa širi sporočilo miru. Kot je rekel Antoine de Saint-Exupery: »Popolnost ni dosežena takrat, ko ni več kaj dodati, temveč takrat, ko ni več česa odvzeti.« Pri ocenjevanju del je žirija sledila predvsem kriterijem pozitivnosti sporočila, komunikacijske jasnosti, inovativnosti, izvirnosti, upoštevanja specifik plakatnih mest ter tehnične ustreznosti poslanega dela.

Žirija je zasedala pod okriljem veterana oglaševalskega sveta Mitje Petroviča, sestavljali pa so jo Blaž Ritmanič (Formitas), Blaž Vuk (Pristop), Drago Mlakar (Bruketa&Žinić), Gsus Ajax (Ajax studio), Maja Gspan (Cankarjev dom), Miha Grobler (Outfit7), Neža Kogovšek Šalamon (Mirovni inštitut), Petra Krulc (Grey), Tomaž Drozg (TAM-TAM) in Vital Verlič (Futura DDB).