Novice

Pod črto: Madžarski model (1. del): Kako si je Orban podjarmil medije

Pod črto: Madžarski model (1. del): Kako si je Orban podjarmil medije

Če želimo razumeti delovanje medijev pod vplivom stranke SDS, moramo najprej razumeti medijsko strategijo Viktorja Orbána. Razlagamo, kako si je Orbán podjarmil večino medijev na Madžarskem.

Pod črto v seriji člankov analizira madžarsko medijsko krajino in pokaže, da si lahko politika tudi v članici EU v samo nekaj letih podredi veliko večino medijev v državi, jih uporabi za lastno propagando in poskrbi za utišanje kritikov.

“Če želimo razumeti delovanje medijev pod okriljem stranke SDS, moramo najprej razumeti delovanje provladnih medijev na Madžarskem. V novi preiskavi skritih interesov medijskih lastnikov bomo zato na portalu Pod črto najprej predstavili zelo specifičen medijski sistem, ki ga je po prevzemu oblasti leta 2010 v samo nekaj letih ustvaril madžarski predsednik vlade Viktor Orbán. V tem sistemu ima ena politična stranka, Fidesz, skoraj popoln nadzor nad mediji. V skupino medijev, ki jih obvladuje Orbánova Fidesz, pa sodijo tudi podjetja, ki so vstopila na slovenski medijski trg.”

PodCrto_Illustration_Vis_Mediji_Banner_698x240px_v1

Projekt o preiskavi medijskega lastništva v Sloveniji je del projekta o zaščiti nadzorne vloge civilne družbe, ki ga sofinancira NEF-Mreža evropskih fundacij v okviru iniciative Civitates. Partnerja projekta sta Mirovni inštitut in Društvo novinarjev Slovenije.