Novice

Kako uspešno zbrati sredstva za delovanje in komunicirati dosežke v nevladnem sektorju

Kako uspešno zbrati sredstva za delovanje in komunicirati dosežke v nevladnem sektorju

Vabimo vas na spletni dogodek, na katerem bomo predstavili primere uspešnih crowdfunding kampanj, prikazali, kako v organizaciji vzpostaviti sistem dela z donatorji, in izpostavili učinkovite komunikacijske pristope, ki omogočajo večjo vidnost organizacij.

Svoje izkušnje in primere dobre prakse bodo delili Mirovni inštitut, Društvo novinarjev Slovenije, Inštitut Danes je nov dan, neodvisni medij Pod črto in Transparency International Slovenia.

Kdaj? Sreda, 26. januarja 2022 ob 13. uri
Lokacija: splet

Prijave sprejemamo na
https://novinar.com/novica/kako-uspesno-zbrati-sredstva-za-delovanje-komunicirati-dosezke-v-nevladnem-sektorju/

mju event-cover

Na dogodku sodelujejo:

Jasna Babić, koordinatorka komunikacij na Mirovnem inštitutu, bo predstavila primere proaktivnega komuniciranja za dosego osveščanja, reagiranja na trenutne družbeno-politične situacije in doseganja zastavljenih ciljev ter s kakšni izzivi se pri tem soočamo.

Sebastijan Peterka, sodelavec Transparency International Slovenia, bo predstavil pretekle uspešne kampanje Transparency International Slovenia, ter orisal izkušnjo sodelovanja z zunanjo komunikacijsko agencijo.

Ana Gabrovec, ki pri neodvisnem mediju Pod črto skrbi za delo z donatorji, bo na primeru kampanj #PodpriPodCrto predstavila kako v organizaciji vzpostaviti komunikacijo in sisteme, ki omogočajo transparentno in dolgoročno sodelovanje z zasebnimi donatorji in podjetji. Pod črto uspešno deluje že sedem let in pomembno prispeva k razvoju donatorske kulture v Sloveniji.

Nejc Horvat, sodelavec inštituta Danes je nov dan, bo predstavil svoje izkušnje z vzpostavitvijo platforme Huda pobuda, ki manjšim in lokalnim nevladnim organizacijam omogoča množično financiranje projektov, s tem pa skrbi za razvoj podporništva ter stabilnejše delovanje in rast nevladnega sektorja.

Špela Stare, generalna sekretarka Društva novinarjev Slovenije, bo predstavila odmevno kampanjo #zaobSTAnek, v kateri so v podporo Slovenski tiskovni agenciji (STA) zbrali skoraj 400 tisoč evrov. Kampanja je mobilizirala novinarsko skupnost in civilno družbo, končni izkupiček pa je presegel izhodiščna pričakovanja.

LOGO-MJU-CBPogovor ‘Kako uspešno zbrati sredstva za delovanje in komunicirati dosežke v nevladnem sektorju’ je zaključni dogodek projekta ‘PODPRI: razvoj inovativnih modelov podporništva in komuniciranja za NVO’ konzorcijskih partnerjev Danes je nov dan, Pod črto, Društva novinarjev Slovenije in Mirovnega inštituta. Aktivnosti sofinancira Ministrstvo za javno upravo v okviru javnega razpisa za razvoj in profesionalizacijo NVO in prostovoljstva 2019.