Novice

Pod črto: Dnevni časopisi (2. del): mala šola trgovanja z medijskim vplivom

Pod črto: Dnevni časopisi (2. del): mala šola trgovanja z medijskim vplivom

Samocenzura je pri novinarjih najbolj pogosta takrat, ko bi morali pisati o interesih svojih lastnikov, saj se bojijo posledic zaradi nelojalnosti.

“V drugem delu preiskave bomo pokazali, da novih lastnikov nista zanimala samo denar ali ohranjanje podjetij v slovenski lasti (»nacionalni interes«). Svojo medijsko lastnino so začeli uporabljati tudi kot pogajalsko izhodišče za doseganje drugih poslovnih ciljev, pri čemer so bili interesi pomembnejši od politične ideologije. Najbolj nazoren je bil poskus Pivovarne Laško, ko je hotel tedanji generalni direktor pivovarne Boško Šrot leta 2005 vstopiti v lastništvo Mercatorja, največjega slovenskega trgovca. V ta namen pa je bil pripravljen prepustiti Delo in Večer vplivu politike.”

PodCrto_Illustration_Vis_Mediji_Banner_698x240px_v1

Projekt o preiskavi medijskega lastništva v Sloveniji je del projekta o zaščiti nadzorne vloge civilne družbe, ki ga sofinancira NEF-Mreža evropskih fundacij v okviru iniciative Civitates. Partnerja projekta sta Mirovni inštitut in Društvo novinarjev Slovenije.